wtorek, 4 września 2012

Przetestowałam: Fit & Easy.


Pamiętacie 
Ten wpis? Informowałam Was w nim o tym, że rozpoczęła się moja współpraca z firmą Green Factory, dzięki uprzejmości której mogłam przetestować miksy sałatkowe Fit & Easy.  Jak się sprawdziły w ciągu minionego tygodnia? Pusta torba świadczy o tym, że zdecydowanie polubiłam jej za( )wartość;)

Moja uwaga skupiła się przede wszystkim na gotowych sałatkach w wygodnym, plastikowym pudełku z osobno zapakowanym widelcem, sosem i grzankami w środku.
Tak to wygląda:) Lubię takie proste i przyjemne rozwiązania. Idealne na spacer z przyjaciółką, śniadanie w pracy, czy w szkole, albo leniwy wieczór, kiedy nie chce mi się zrobić kolacji:P Po spróbowaniu obu wariantów smakowych, do dziś nie wiem, który lubię bardziej:) Gotowe do jedzenia:)






Absolutnymi hitami w moim domu stały się miksy sałatkowe Fit & Easy z dołączonymi sosami sałatkowymi Knorr. Rozwiązało to odwieczny problem: "Co zdrowego/ zielonego/ warzywnego podać do obiadu?" Od teraz wystarczy wyciągnąć mieszankę sałatkową z lodówki, wsypać do miski, zrobić sos i wymieszać. Proste? Proste!:) I na dodatek szybkie. 

Te sałatki świetnie się sprawdziły podczas nieoczekiwanej wizyty moich znajomych. Zrobienie sałatki zajęło mi moment, do tego podsmażony filet z kurczaka, ser pleśniowy e voila! Danie na mini imprezę gotowe!



 I na koniec: Świeże produkty zapakowane w torebki. Czyli: roszponka, rukola i szpinak. Rukola i roszponka są świetnym dodatkiem do kanapek: KLIK!

Od razu uprzedzam, że moja miłość do rukoli to funkcja dążąca do + nieskończoności;) Mogłabym się nią zajadać bez przerwy. Fit & Easy zapewniło mi tę przyjemność na kilka upojnych momentów z kanapką w ręce;P
Roszponka- kolejny zdrowy dodatek do sałatek i kanapek. Z przyjemnością dorzucałam garść roszponki do gotowych sałatek. W końcu zielonego nigdy dość...:)
Szpinak- cała moja rodzina zajada się nim bez przerwy. Wystąpił już chyba w milionach odsłon. U mnie najczęściej robiony jest na dwa, sprawdzone sposoby: Z serem feta i czosnkiem- dla dzieci, lub z serem feta, czosnkiem i serem lazur. Jest to idealne nadzienie do pierogów, torcików naleśnikowych, dodatek do makaronu, zapiekanki... Milion pięćset zastosowań. A o jego mocach pisać chyba nie muszę, każdy wie, czym i dlaczego zajadał się Popeye;) 


Bardzo dziękuję firmie Green Factory za umożliwienie mi przetestowania produktów Fit & Easy. Dawno nie było w mojej kuchni aż tak zielono;)


2 komentarze:

  1. Uwielbiam rukolę :) hoduję na balkonie http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/2012/08/balkonowy-ogrodek-cz-ii.html, a przyznam że tych gotowych sałatek jeszcze nie jadłam- ile kosztują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miksy w pudełkach, te gotowe do jedzenia kosztują 7,99, a miksy sałat kosztują około 5 złotych.
      Rukola- moja miłość;)

      Usuń