poniedziałek, 24 września 2012

Przetestowałam: Oliwki Olives From Spain

KLIK! Tu pisałam o tym, że dzięki klubowi Kejt dostałam do przetestowania oliwki Olives From Spain. (Dziś jest ostatni dzień tej samej promocji dla Was w serwisie bangla KLIK!)
Macie ochotę na przepis na pyszne danie z wykorzystaniem oliwek? Zapraszam:)




i Makaron gotujemy
skórkę z cytryny podsmażamy, dodajemy pokrojone oliwki, wyciśnięty czosnek i natkę pietruszki. Mieszamy z ugotowanym makaronem e voila! Gotowe;)


Oliwki- wiadomo, można je uwielbiać, albo nienawidzić. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy. Oliwki świetnie sprawdzają się jako składnik dań, lub jako przekąska sama w sobie. Moim zdaniem puszka oliwek powinna stać sobie zabunkrowana w każdym domu. W razie niezapowiedzianej  wizyty znajomych- idealne! Jako składnik marynat, dodatek do makaronów, lub po prostu jako oliwka pływająca w martini;)

2 komentarze:

  1. :) Lubię takie oliwki:)
    Zapraszam na mini konkurs, jeśli masz ochotę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na bardzo smaczne danie ;) Takie połączenie włoskiej i hiszpańskiej kuchni. Pisałam już, ale muszę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń