sobota, 20 października 2012

Przetestowałam: Podravka i Develey


Pamiętacie TEN post? Pisałam tam, że otrzymałam do testowania zestaw sosów Develey i ryż Podravka. Ciekawi recenzji?:)


Do przetestowania otrzymałam:
- Dressing ziołowy
- Ketchup McDonald's
- Sos Czosnkowy
- Sos Hamburgerowy
- Musztardę Rosyjską
- Ryż Tricolori
- Ryż Naturalny Brązowy
- Ryż Parboiled



Niemal wszystkie produkty okazały się bardzo pomocne, kiedy brakowało mi czasu na w pełni samodzielne gotowanie. Kiedy nie miałam czasu, żeby obrać ziemniaki, po prostu wrzucałam woreczek z ryżem do wody i zajmowałam się robieniem sosu.

Kiedy chciałam zrobić szybki i smaczny dodatek do obiadu, wystarczyło wrzucić garść sałaty do miski,  dodać dressing, wymieszać i gotowe! Mnóstwo czasu zostało zaoszczędzone:)


Przyznaję, nie jestem miłośniczką gotowych sosów/ dań. Jednak w moim domu są tacy, którzy za tym przepadają;) Mój Mężczyzna uwielbia dodawać sos hamburgerowy, czy czosnkowy do kanapek. Ja chętnie stawiam oba sosy na stole, kiedy zjawiają się grillowi goście:) Jest to ciekawa alternatywa dla zwykłego ketchupu i musztardy:)




4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie ma przykładowego podania.
    Ładne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)

      Nic straconego, postaram się jeszcze sfotografować jakieś danie z użyciem podravki. Z dedykacją dla Ciebie:)

      Usuń
  2. Smacznie tu u Ciebie:D
    PS. zostałaś oTAGowana, po więcej:
    recenzje-kosmetyczne18.blogspot.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem....:))))

    OdpowiedzUsuń