środa, 31 października 2012

Testowanie dla Was/ W skrzynce: Suplementy diety AvetPharma

Otrzymałam oba suplementy do testowania. Już się nie mogę doczekać, żeby poznać ich właściwości na własnej skórze (i włosach, paznokciach...;).
Chcielibyście otrzymać do testowania powyższe suplementy?
Nic prostszego! 

Organizuję na moim blogu rozdanie powyższych suplementów. Zestaw dwumiesięcznej kuracji dla 4 osób Mega Krzemu i Bratka Plus (również dla 4 osób).


W komentarzu wklejajcie link do swojego bloga, oraz napiszcie, jakie są Wasze naturalne sposoby na pielęgnację włosów/ skóry/ paznokci (maseczki, peelingi, okłady...:) (nie zapomnijcie podać w komentarzu swojego maila i wiadomości, co wolicie testować- bratka, czy krzem!)





Spośród odpowiedzi wybiorę 8 osób, które zdobędą powyższe suplementy do testowania.
Nabór testerów kończy się 14.11.2012
Warunkiem otrzymania powyższych suplementów jest:
- prowadzenie bloga przez min. 2 miesiące
- opublikowanie swojej opinii na temat otrzymanego suplementu i przynajmniej jednego zdjęcia produktu na swoim blogu i na stronie serwisu Bangla max. do 20.01.2013



Powodzenia!:)


16 komentarzy:

  1. szkoda, że znowu trzeba prowadzić bloga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna,że jeszcze nie raz pojawi się konkurs dla wszystkich:)

      Usuń
  2. ja jestem uprzedzona do suplementów diety, którymi tylko sobie narobiłam szkody niż pożytku. Dlatego życzę powodzenia pozostałym blogerkom! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja włąsnie jestem w trakcie testowania tego Krzemu i jak na razie na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm calkiem naturalne...jak dotad nie stosowalam za czesto, ale daj pomyslec:-) peeling z kawy od czasu do czasu na porawe kondycji skory na udach. to stary sprawdzony sposob. Kiedys stosowalam na wlosy plukanke z piwa aby przywrocic im blask. Zapach piwa niestety nie jest moim ulubionym wiec kuracja zakonczona:-) Ogorki na oczy jeszcze nie stosowalam...oj chyba faktyczie przydala by mi sie prosta kuracja od srodka wlasnie w tabletkach:-)
    Jak bym miala wybierac zdecydowala bym sie na krzem!
    http://anuszka1979.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za krzem. Recenzje wlasnie napislam na moim blogu i na bangla.pl jako anuszka1979. Dzieki ! Bardzo fajny suplement!

      Usuń
  5. Osobiście uwielbiam naturalne sposoby na pielęgnację różnych partii naszego ciała . Nie zawsze to co można kupić w sklepach kosmetycznych jest dla nas dobre !
    Jednym z moich ulubionych sposobów na :
    -włosy- 20 min przed planowanym myciem włosów natłuszczamy nasze włosy oliwą z oliwek zawijamy szczelnie woreczkiem i okręcamy ręcznikiem . Następnie myjemy normalnie włosy . Po wysuszeniu nasze włosy stają się mięciutkie , błyszczące oraz lejące .
    -twarz- Przygotowujemy miód oraz cukier drobno ziarnisty . Cukier dodajemy do miodu i nakładamy na twarz delikatnie masując naszą twarz kolistymi ruchami . Potem zostawiamy na 10 min i zmywamy . Skóra będzie przyjemnie napięta, delikatnie oczyszczona oraz super nawilżona ! Do tego przesłodka :D
    -wągry - przygotowujemy 2 duże łyżki mleka , oraz 1 łyżeczkę żelatyny spożywczej . Składniki mieszamy w naczyniu oraz wkładamy do mikrofali na 10 sekund (aby mieszanina była ciepła lecz nie gorąca) . Nakładamy na nos , tam gdzie mamy wągry (zgroza chyba każdej kobiety) . Kiedy plasterek dokładnie wyschnie zrywamy go zdecydowanym ruchem . Nos jest IDEALNIE oczyszczony ! Jeszcze żaden sposób nie dał mi tak rewelacyjnego rezultatu !
    -ciało- przygotowujemy ok. pół kubeczka kawy mielonej , 1/4 kubeczka soli kuchennej oraz ok 3 łyżki cynamonu . Zalewamy suche składniki wodą , tworząc gęstą papkę (nie wodnistą!) . Nacieramy naszą skórę ciała , następnie zmywamy . Skora jest nawilżona , mięciutka , dobrze oczyszczona i PIĘKNIE pachnąca !

    mogła bym tak wymieniać , ale te są moimi ulubionymi ! :)

    blog: ja-on-i-emilka.blog.onet.pl
    bangla : Estera0904
    mail: estera0904@vp.pl

    Interesuje mnie Bratek Plus :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie po prostu mam bloga...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią przetestuję Krzem :) naturalnie recenzją i ładnymi zdjęciami podzielę się na moim blogu (lub nawet na obu :)

    Ja dbam o moje włosy, skórę i paznokcie zdrową dietą. Staram się jadać dużo witamin i minerałów a braki uzupełniam kapsułkami. Bardzo często również nakładam wszelakie maseczki zarówno na włosy jak i na twarz. Uwielbiam serwować sobie peelingi do twarzy i to najlepiej mocne, ostre i gruboziarniste peelingi. W okresie zimowym na włosy nakładam dodatkowo odżywki wszelakie ponieważ moje włosy źle znoszą wilgoć, wiatr i mrozy. Dzięki temu nie są matowe, nie elektryzują się i nie wysuszają. Odżywkę dobieram pod mój rodzaj włosów - dla przetłuszczających się. Moje ulubione odżywki są z firmy Loreal :)

    blog: http://elficzna.blogspot.com/
    lub:
    http://elfiprzedlustrem.blogspot.com/
    e-mail: fajna86@onet.pl
    pozdrawiam
    elficzna

    OdpowiedzUsuń
  8. blog: www.womanadvice.blogspot.com

    naturalne sposoby na pielęgnację włosów
    Moje włosy pokochały oleje! Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, ponieważ tym sposobem moje włosy powoli odzyskują dawną miękkość. Stosuje też płukankę z octu jabłkowego, która doskonale zamyka łuski włosa. Ponadto chyba każdy już wie, że domowe maseczki są naprawdę super, a ich składy można modyfikować w zależności od tego co akurat znajduje się w naszej kuchni. :)

    house1@amorki.pl
    wybieram krzem

    OdpowiedzUsuń
  9. mój blog to: chabroweoczyani.blogspot.com

    Moje naturalne sposoby na pielęgnację?
    - piję dużo herbatek ziołowych :) skrzyp polny, pokrzywa, rumianek :) każdego dnia staram się pić sklaneczkę naparu z losowo wybranego zioła ^^ może smaczne one nie są, ale za to mam włosy i paznokcie godne podziwu :) na włoski stosuję też płukanki z rumianku i cytryny, super odżywiają i naturalnie rozjaśniają włosy. Jem tez mnóstwo owoców i warzyw:) tak więc moja pielęgnacja naturalna ogranicza się do dbania o ciało "od środka", dlatego stosowanie naturalnych supelementów jest w sam raz dla mnie :)
    Chętnie przetestuję i zrecenzuję na swoim blogu BRATKA :)

    Już od jakiegoś czasu próbuję go otrzymać, ale nie wiem, czym jest to spowodowane, że mój blog jest ciagle odrzucany... jest młodym blogiem, ale bardzo starannym i szybko rozwijającym się :)

    a.jurek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie zgłosilo sie wystarczająco dużo osób więc może uda mi się jeszcze zalapać, bo bardzo bym chcicala przetestowac jeden z tych preparatów najlepiej Bratka.

    Prowadzę bloga www.szybkoilatwo.blogspot.com

    A moje sposoby na pielęgnację to:
    włosy: mycie szamponem przeznaczonym do mojego typu wlosów, odżywka i plukanie wodą octową albo brzozową.
    paznokcie: raz w tygodniu czasem raz na 2 tygdonie kapiele cytrynowo rycynowe, duże ilości kremu do rąk z aloesem i odżywki do paznokci a także przerwy w malowaniu paznokci.
    twarz i szyja: peeling winogronowy, maseczka z olejem winogronowym, maseczka z kwasem hialuronowym, codziennie uzywam siarkowej mocy i żeliu do mycia twarzy.

    To by bylo na tyle:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    szybkoiltawo@gmail.com
    www.szybkoilatwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wysłałam maile do zwycięzców:)
    (swoją drogą, niektórzy chyba nie chcą dostać nagrody, bo ociągają się z wysyłaniem danych..:)

    OdpowiedzUsuń