niedziela, 20 maja 2012

TESTOWANIE KOSMETYKÓW: Suchy olejek Nuxe


Słyszałam o nim dużo dobrego na różnych forach i gazetach. Kiedy jeszcze miałam problemy z rozczesywaniem włosów, pomyślałam, że ten olejek mi pomoże. Swój kupiłam na Allegro. Sprzedawcą była  pewna apteka. (tu jest właśnie irytujący przypadek, kiedy apteki nie udostępniają próbek produktów klientom, tylko sprzedają je). Mój olejek ma pojemność 30 ml i ewidentnie widać, że jest GRATISEM.
Chciałam kupić jakąś małą pojemność, by w razie rozczarowania produktem nie żałować wydanych pieniędzy. Za olejek zapłaciłam ok. 28 zł z przesyłką.

Zapach jest "oliwkowo- babciowy", średnio mnie się podoba. Nawilża nawet nieźle, ale nie radzę używać do twarzy. Włosy, przynajmniej w moim przypadku, obciąża.

6/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz