sobota, 18 sierpnia 2012

Przetestowałam: Płatki jęczmienne Kupiec


Nigdy wcześniej nie jadłam na śniadanie żadnych owsianek, czy płatków. Zawsze byłam przyzwyczajona do porządnego, mięsnego śniadania (tatar rządzi!).
Zachęcona produktami Kupiec (informacje o współpracy dostępne tu: KLIK!)  postanowiłam spróbować coś wykombinować dla... zdrowej kupy;)

Mój przepis na szybkie i smaczne (pomimo wyglądu) śniadanie dla dwóch lubiących zjeść osób:
- 1 szklanka płatków jęczmiennych
- 2 szklanki mleka
- garść orzechów włoskich
- łyżka miodu
- cynamon
- dwa jabłka
- otręby i zarodki pszenne do posypania

Płatki gotujemy z mlekiem, dodajemy miód, jabłka obrane i pokrojone w kostkę, cynamon i orzechy (lepiej ciągle mieszać, bo mleko ma skłonność do kipienia, a owsianka- (jęczmianka?) do przypalania się.
Kiedy wszystko jest już gotowe (czyt. płatki wchłonęły mleko), możemy przelać to do misek, lub jeść z garnka (wersja dla leniwych).
Ci, którzy myślą o defekacji na samo spojrzenie na danie, powinni je przyozdobić jabłkiem, cynamonem, albo jeść po ciemku :)

Szczerze, z ręką na sercu, słowo harcerza i blogowicza (blogera): To JEST smaczne!:)



4 komentarze:

  1. zostałaś nominowana- zapraszam do siebie :)http://mama-laurki-testuje.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha, ja tak samo zazwyczaj robię moje śniadania :) I właśnie mimo wyglądu- są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie;) Nie dość, że smaczne, to jeszcze zdrowe!:)

      Usuń