niedziela, 19 sierpnia 2012

VERSATILE BLOGGER

Absolutnie nie wiem o co chodzi. Zostałam zaproszona do zabawy przez Mamę Laurki. Chodzi o to, że mam napisać siedem rzeczy o sobie i wytypować 10 blogów, którym roześlę zaproszenia do tej zabawy. Jeśli jesteście chętni, zgłaszajcie się w komentarzach:)

1. Jestem wielką smakoszką lodów czekoladowych

2. Mimo, że ważę nieco ponad 40 kilo i mierzę trochę więcej niż 160 cm, jestem silna jak byk (przynajmniej tak sobie wmawiam;)

3. Mam fioła na punkcie zdrowego jedzenia

4. Ostatnio zaczęłam pływać, robić brzuszki i chodzić na zumbę, z czego jestem baaaardzo dumna

5. Do dziś nie wiem, co to haul

6. Jestem uzależniona od seriali- Mad Men, Breaking bad, Gra o tron, Teoria Wielkiego podrywu... Kocham!

7. Bardzo się cieszę, że mimo kilku miesięcy prowadzenia tego bloga mój zapał nie zmalał. Jestem otwarta na Wasze sugestie i każdy odzew z Waszej strony jest dla mnie bardzo ważny i motywuje mnie do dalszych działań:)

Będę aktualizować ten wpis i powoli zapełniać listę  10 nominowanych przeze mnie blogów:)
1. Marta z Ffashiontaste
2. Mama, która pozwala swojej córce jeść, co chce (podziwiam, uwielbiam i wykorzystuję;)
3. Blog osoby, która nie pozwala mi zapomnieć o moim dzieciństwie, za co bardzo dziękuję:)
4. Dziewczyna, która potrafi namalować na paznokciach... Wszystko. Jedyne, co jej może w tym przeszkodzić to chyba tylko turbulencje:P
5.
6.
7.
8.
9.
10.


3 komentarze:

  1. przed chwilą weszłam na bangla i na głównej jest na prawde fajne zdjęcie...potem weszłam w profil osoby robiącej to zdjęcie i tak trafiłam tutaj i zrozumiałam że... już od dawna mam cię w ulubionych blogach...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło...:)
      Dziękuję, że się odezwałaś:) To dla mnie bardzo "budujące":)

      Usuń