niedziela, 6 stycznia 2013

Przetestowałam: Suplementy diety Avetpharma


Pamiętacie TEN wpis? Informowałam w nim Was, że rozpoczynam testowanie suplementów diety AvetPharma. Czy i jak się spisały? 





Bratek Plus miał za zadanie upiększyć cerę, czyli oczyścić ją ze wszystkich niedoskonałości. Stosując go regularnie, rano i wieczorem, już po miesiącu można zauważyć wyraźną poprawę. 

Niektórzy wspominają, że niedługo po rozpoczęciu kuracji na twarzy pojawia się mnóstwo niedoskonałości. Myślę, że to rodzaj "oczyszczenia" skóry, jak podczas kuracji z piciem drożdży- najpierw twarz wygląda nieciekawie, bo organizm wydala to, co zalega pod skórą. 

Kiedy jednak przejdzie się ten nieprzyjemny czas, skóra się uspokaja, wraca do siebie i wygląda znacznie lepiej, niż przed. 

Moim zdaniem jest to idealny preparat dla nastolatków. Nie jest tak zabójczy dla wątroby, bo naturalny, a równie skuteczny. Po prostu nie działa tak szybko, jak leki na receptę.




MegaKrzem, suplement diety wzmacniający włosy i paznokcie. Po średnio udanej przygodzie z Revalidem (stosowanie 3 razy dziennie, nie na pusty żołądek, wysoka cena...) byłam bardzo ciekawa MegaKrzemu. 

Najbardziej podoba mi się to, że tabletki przyjmuje się raz dziennie- to spore ułatwienie. Włosy (zmasakrowane nieudanymi zabiegami fryzjerskimi) odżyły. Są błyszczące i grubsze, na dodatek pojawiły się baby hair. Paznokcie (używałam też MicroCell) są nie do poznania. Długie, mocne i twarde. Na dodatek cena jest niewysoka. 

Jedynym minusem jest nieprzyjemny posmak tabletek- troszkę... otrębowy;)
Ale wystarczy sok owocowy, by się go pozbyć. 
Zdecydowany numer jeden wśród tabletek na włosy i paznokcie.







3 komentarze:

  1. ja na suplementy diety patrzę teraz bardzo ostrożnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzem jadlam i jestem zadowolony. Pazmokcie odzyly

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna recenzja, chociaż z tego co czytałam inne blogi to jak na razie jesteś jedyną zadowoloną z tabletek krzem na włosy :( szkoda bardzo bo chciałabym je przetestować ale jak nie sprawdzają się u 9 osób a u 1 się sprawdzają to bezsensu.. ciekawe czy zadziałały by u mnie

    OdpowiedzUsuń